Hallo , hier ben ik weer
De laatste 2 weken waren druk .
Na lange tijd was het wel nodig om mijn atelier op te ruimen .
Hier en daar een likje verf , en alles een nieuw plaatsje geven .
Maar morgen begin ik opnieuw te boetseren ;)
******************************************************
Hello, here I am again
The last two weeks have been busy.
After a long time it was necessary to clean up my studio.
Here and there a lick of paint and give everything a new spot.
But tomorrow I start sculpting again 

 












Reacties

  1. What a BEAUTIFUL ROOM!!! And If this is your Studio, I would NEVER want to leave it! :D

    elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you Elizabeth
      it is a collection of all through the years.
      Everything has its story
      And...... currently it looks neat and tidy ;)
      Diane XXX

      Verwijderen
  2. Dag Diane, uw atelier ziet er prachtig uit !! Mooie kleuren heb je daar gebruikt.
    In zulk gezellig atelier zou ik ook kunnen wegdromen, knap gedaan .
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Diane,

    wat geniet ik ervan die mooie boetseer-ruimte opnieuw te zien, wederom de tijd genomen om het plekje op te schonen en ja...ik zou zo graag nog eens langskomen.
    lieve groet
    mirjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mirjan !!!! ik ben super blij je te horen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Diane,

    Wat is het prachtig geworden. Een magische ruimte om bij weg te dromen en inspiratie op te doen. Ik moet zeggen ben een tikkeltje jaloers. -lol-
    Je laatste baby is zo lief geworden en begrijp nu waarom. Ik hoop dat er vanuit deze lieftallige ruimte nog heel veel moois geboetseerd zal worden.

    Dikke knuffel en lieve groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankje wel Anita , en jouw doosje staat er nog steeds mooi te wezen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

dank u voor uw bericht