Happy halloween


Reacties

  1. Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! je les adore!!!!!!! Elles sont vraiment superbes!!!
    Je suis vraiment admirative.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wat zijn ze leuk!
    Ik vermoed dat het geruite stofje een hele uitdaging is geweest.
    Hoe krijg je het voor elkaar.

    Groetjes uit Amsterdam,


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Diane, hier ben ik echt verliefd op hoor, zo mooi en perfect voor deze periode !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Merci en dank je wel Aliselle ,Anita en Simonne
    Ik was ook blij dat ik eens iets tijdig klaar had voor deze periode (Halloween )
    En iets nieuw proberen is toch waarvoor we het doen , de ruitjes zijn erop geschilderd
    liefs Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals altijd weer subliem!!!
    Grtjs, Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  6. verkoop je die ook ik vind ze prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

dank u voor uw bericht